خدایا...

عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا

شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

خدایا...

تارا
عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

خدایا...

خدايا...

دلم مي خواهد...دفتر ِ مشقم را باز كنم...و دوباره تمرين كنم ...

الفباي زندگي را ...

من...چيزي شبيه ِ زندگي كردن را فراموش كرده ام ...!!!

مي خواهم...خط خطي كنم...تمام آن روزهايي كه دلم را شکست ....

دلم...مي خواهد .... 

اگر معلم گفت...در دفتر نقاشيتان هر چه مي خواهيد بكشيد ...

اين بار...تنها...و تنها...

نردباني...بكشم ......به سوي تو خدای من.....!!✨



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | 16:43 | نویسنده : تارا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.