گفتم شاید شما هم خوشتون اومد....من که خوشم اومد...

عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا

شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

گفتم شاید شما هم خوشتون اومد....من که خوشم اومد...

تارا
عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

گفتم شاید شما هم خوشتون اومد....من که خوشم اومد...

Image result for ‫عاشقانه‬‎

اره...خب

...دوستت دارم...

Image result for ‫عاشقانه‬‎

چه نازه....خخخ

Image result for ‫عاشقانه‬‎

وقتی عشقتو کم دارم از این کپسولا

میندازم بالا....ولی فایده ای نداره...

همون آرام بخشه....

نه واقعا...باید ساده گرفت...

ولی اشکال کار اینجاست که.....

ما زندگی رو ساده میگیریم...اون ساده نمیگیره....

Image result for ‫عاشقانه‬‎

اخی...

Image result for ‫عاشقانه‬‎

.........

Image result for ‫عاشقانه‬‎

وای من عاشق اینا شدم....

کی میفروشه؟؟؟

من میخرمش....

Image result for ‫عاشقانه‬‎

چی بگم خب...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 دی 1394 | 13:41 | نویسنده : تارا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.