دلم میترسد

عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا

شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

دلم میترسد

تارا
عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

دلم میترسد

منو بگذار و برو عشق زمین گیرم کند

که ازین زخم سراسیمه مرا پیرم کند

این ترحم ها چیست رهایم بکنید

بسه مردم خبری نیست رهایم بکنید

شاید این لیلی نهایت به بیابان برسد

شاید اخره قصه جانم به پایان برسد

منم آن زاده ی پاییز مگر میفهمی؟

 من ازین مردن بی تو دلم می ترسد...

یارمن با دگران...دله من دل نگران

چه میدانین از غم های بیکران:(

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 فروردين 1397 | 20:26 | نویسنده : تارا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.